Sequel

Ojoj, jag kan verkligen inte hejda mig själv. Hade ju bestämt att jag skulle fokusera på ENBART första boken, men inatt skrev jag som en tok på den andra efter att ha pratat med min bror. Fick sånna kanonidéer och ville skriva ner precis allt innan jag glömde bort det.


Svek, hat, en lång "historia"-lektion, blodspill, människors förmåga att vilseleda sig själva
och gud vet allt jag fick ner på papper.



Men nu är jag nöjd och tror faktiskt jag kan fortsätta fokusera på första boken igen ;) Dock inte inatt.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Känner igen det där. Håller på så nu när det gäller nya inlägg i bloggen också. Kan sitta mitt i skrivande av en kommentar och får hoppa tillbaks till min egen blogg och skriva innan jag glömmer. Har också med mig penna och papper när jag promenerar, åtminstone när jag kommer ihåg det..

God morgon! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback