Sverige har verkligen god prioriteringsförmåga

70åring misshandlad & lämnad att dö av svält och törst
-14 åriga mördaren går fri

Ja kort sagt, en bonde blev rånad, misshandlad, bakbunden och sedan lämnad att dö. Den ansvariga 14åringen är för UNG för att straffas, dessutom har ju skånepolisen en del annat att syssla med, så dom har inte riktigt hunnit komma till skott med ärendet & tonåringen går totalt ostraffad på fri fot.

MEN DE ONDA JÄVLA FILDELARNA SKA VI MINSANN SÄTTA DIT!
För alla vet ju att det är fildelarna som är den RIKTIGA ondskan här i Sverige. Eller hur?

Jag bryr mig inte så mycket om ifall någon mördar en av mina familjemedlemmar, sålänge fildelningen stoppas är jag minnsann nöjd!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det är så sjukt att man knappt tror det är sant. Ibland börjar jag skratta av tragiska nyheter enbart för jag känner mig så makteslös och valet står mellan att gråta eller skratta..

Postat av: Högberg

prioriteringen ligger där pengarna finns. allt jag kan säga som kommentar till ditt inlägg. den lilla människan står så ensam näre gäller så vi fattar inte förrns det drabbar oss själva eller nån nära.



PUSS på dig!

2009-09-08 @ 16:53:57
URL: http://hogberghallucinerar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback