Tråkmåns

Just nu är jag tråkig, jag skriver inte och jag gör inget annat spännande/intressant heller. Allt jag gör är att grejja i lägenheten. Jag städade, plockade undan och slängde skräp hela natten, och idag ska jag diska berget med tallrikar i köket samt valsa med dammsugarn.

Jag har kommit på att det absolut bästa sättet att få igång mig själv att städa är att helt sonika bjuda hem någon. Jag kanske är en stökig person, men att visa mitt hem stökigt och med disk i köket har alltid varit ett big NO-NO för min del. Är kanske samma grej som att jag totalvägrar att gå ut ifall jag inte får duscha och lägga på minimalt smink iaf först.

Nåja. Dags att fortsätta med allt "nyttigt".


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Lite "måsten" skall till för att hålla ordning! :D

Postat av: ericas twilightnews

mysig blogg :)

kram

2009-09-18 @ 22:03:58
URL: http://ericastwilightnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback