Bubbles.

Gårdagen var underbar! Åkte hem till föräldrarna och fick suuupergott käk (de kör på LCHF igen, YAAAAY! Det blir alltid lika kreativt å skitgott då! Vem behöver potatis när man har blomkål liksom?), därefter slingade jag mammas hår som blev dundersnyggt, damn vad bra jag är, först syrrans hår och nu mammas! Sen klippte papsen mami med sin nya fina frisörsax han införskaffat, och då blev det perfekt. Far & Dotter Stenberg är duktiga frisörer! Och medan papsen klippte så passade jag på att lägga mig i deras jacuzzi nån halvtimme och bara njuta... Sanslöst vad underbart det är att känna vatten/bubblor mot kroppen...
Jag stal lite mat från dom också, namnam!

Idag gör jag absolut inget, vilket är FEL. Jag hade tänkt passa på å göra viktiga viktiga important things idag ju, nu när jag äntligen hade lite ledig tid till det! Ska försöka komma igång nu (haha - sure).

Imorn bär det hem till föräldrarna igen för lite middag och städning. Ska försöka bevisa för mamma att hon visst kan bli bra på kort dessutom. Att ta porträtt med blixt i kass belysning när det är beckmörkt ute blir typ aaaldrig bra! Och på söndag ska vi hem till syster yster för att busa med barn och käka lite gott. Myspys :)

Försöker att proppa kommande vecka full med saker, hittills har jag bara två fikor inbokade, hoppas på iaf en tredje också!

Nej hur vare nu? Dola och äta? Jajjamen!

Laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback