Hår och Gräl

Idag fick jag hem mitt människohår (höhö, låter verkligen mega ofresh).

Alla säger att "äkta hår" man beställer från nätet inte alls är äkta, så jag testade att elda några slingor med min tändare. Det krullar sig som mitt eget hår gör, och det luktar sådär äckligt som bränt hår gör, så jag accepterar det som äkta hår... fast det hade varit kul att mejla Happyhair och berätta att man utsatt deras hår för eldprov ifall det nu hade varit syntet eller nåt. hoho. Undrar hur de hade reagerat? :D


Så najs att kunna ha kort grabbig frilla de dagar jag känner mig som en tomboy, och sedan slänga i löshåret de dagarna jag känner för att vara flickig och ha klänning. Håller tummarna att alla kläder kommer på måndag. Hoppashoppashoppas. Jag är löjligt otålig + att jag tröttnat på att leka cirkustält varenda dag.


Nej nu ska jag ta en cigg på balkongen och sedan somna till Vampire Diaries.

Ps. Det är spännande att vara matte till Charlie. Vissa dagar känns det precis lika eländigt som om jag vore i ett "bumpigt" förhållande.. Idag har vi:
1. Grälat (hon jam-gnäller och jag väser "tyst" åt henne),
2. Surat (vi blänger på varandra),
3. Jäklats (hon kissar nånstans som protest), 
4. Skrikit (ja, vad gör man efter punkt 3?)
5. Kallignorerat varandra
6. Slutit fred med massor av gos och pussar


Pps. Jag drömmer psychodrömmar om att jag blir asfull och snetänder, skämmer ut mig och och börjar bråka med folk som inte gjort mig något. KUUUL att vakna med dagen-efter-ångest när man inte ens druckit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback