Självgod & Kaffeglassfrälst

Det här har varit en bra och produktiv dag tycker jag. Kom iväg i tid för ett pinsamt ärende, därefter fick jag köket uppstädat! Woho! Wonderful. Seeeen blev det inte så mycket mer vettigt gjort, det är tur att veckan har sju dagar och inte bara en ;)

Utöver det så har jag funderat mycket på
om jag inte borde göra ett såhär sexigt ansiktslyft?
Håliga strama kinder med synliga kindben - CHECK!
Gigantiska plastiga silikonläppar - CHECK!
Och ögon som är helt snea (pga all hud som stramats åt
för att förinta rynkorna som inte ens existerar)
- CHECK!

För visst är det väl det här som är SKÖNHET idag? Om man ska tro hollywoodskvallret och vissa storbloggerskor så jo...

Nej jag gillar mitt ansikte au naturel faktiskt.

(höhö, praktiskt att ha en bild där man ser löjligt självgod ut!)

På tal om bloggerskor.. såg på blogg.se s förstasida att bloggerskor efterlyser en baseball-jacka från bikbok som tydligen är så ultrapoppis att den är slutsåld landet runt ungefär. Eller var det Sthlm? I vilket fall så blir jag helt paff. Om den är SÅ poppis lär ju VARANNAN tjej mellan 15-25 landet runt gå runt med just denna jacka nu i vår/sommar.. VARFÖR fanken vill man ha något alla andra kommer ha? Vi kan ju lika gärna införa en irriterande policy på att alla måste ha någon jädra ful skoluniform-liknande skit på sig så slipper vi tänka själva överhuvdutaget? Jisses... Att folk är så ofantligt fantasilösa kommer aldrig sluta förbrylla mig.


Imorgon har jag promenadplaner, och förhoppningsvis ska jag fortsätta vara produktiv också om det hinns med. Börjar känna mig lite halvt sönderstressad igen... Kanske borde ta några dagar off för att vila själen? Hm. Ja NU ska jag dyka i säng iaf, för en gångs skull är jag pömsig och jag tänker INTE missa nattens sömntåg!

Ps. Provade glass med kaffesmak till kaffet idag och oh my gosh vad mumsigt!! Fick för mig nyligen att jag gillade kaffeglass (vilket är konstigt med tanke på att jag avskyr mjölk, choklad, grädde etc i kaffet, och jag hatar chokladgodis med kaffesmak?) så jag var tvungen att köpa och prova. MUMS MUMS MUMS! Och det räckte med bara någon dl för att bli nöjd! Jag har blivit kaffeglassfrälst :D

Kommentarer
Postat av: F

Fan va du är grym!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback