Gimmegimmegimme

Suck. Stryp mig. Jag är ju hopplös.

Som extremt fattig jävel ska man INTE prova kläder i klädaffärer och börja sukta. Som extremt fattig jävel ska man INTE surfa runt på smyckessidor och sukta efter krimskrams man aldrig lär använda ändå. Som extremt fattig jävel ska man inte planera att spara ihop pengar till ytlig skit man kan leva utan. Som extremt fattig jävel ska man helt enkelt inte göra såhär mot sig själv?!

:C

Har suttit hela dagen med en kelgo kisse i knäet och försökt samla motivation att börja packa. Det gick - inte. Jag har ingen lust alls! Jag vet ju inte ens vilket datum jag ska flytta?! Bara att det blir precis i början av september. Jag HATAR att leva bland lådor, så jag vill bara skjuta upp det till sista sekunden.

Funderar på att gå och lägga mig. Jag är bara arg och irriterad just nu. Jag vill köpa, slösa och vara rik. Jag vill vara färdigflyttad. Jag vill ha den där kattungen jag spanade in för veckor sedan. Jag vill finna ro att skriva klart bokjäveln. Jag är bara fattig, oproduktiv och lever i en lägenhet jag inte vill bo i.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback