Killing me softly..

Ja alltså. Har börjat få huvudvärk igen. Den började försvinna och försvann helt förra hösten, så varför den kommit på återbesök vet jag inte. Men jag är stolt över mig själv, för trots att jag vaknade med ett huvud som försökte klösa sönder mig från insidan så hasade jag mig upp och skyndade mig iväg till mötet jag hade med doktorn imorse.

Nu sitter jag här och har proppat i mig mina morgontabletter (seriöst, känner mig redo att kallas Ulla-Märta och ta fram rullatorn varenda gång jag tittar på min dosett) och dricker kaffe långsamt och ber till gudarna att koffeinet ska mildra huvudvärken. Linn är påväg hit också för att hålla mig sällskap medan jag packar! Funzies :)

Kanske beror huvudvärken på stress?
Idag ska jag packa, imorn ska jag & bror åka till nya lägenheten för att sätta upp lampor osv, imorn kväll ska jag och Linn på förhandsvisning på bio (gratis é gott) och på onsdag blir det flytt! Ojojoj. Kan jag få allt detta att gå ihop måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback