Let me sleep

Jag har packat hela dagen. Och packat lite mer. Sen kom Linn och började packa det som faktiskt fortfarande var ÄTBART i mitt skafferi (skrämmande...) och sen fortsatte jag packa, sen kom bror (på min egen begäran) och tjatade på mig för att hålla mig igång, sen tog jag snabb-paus och åt middag hos mina föräldrar (curly fries med vitlöksmarinerad kyckling och sedan friterad camenbert som dessert är inte direkt fy skam!), och sen återvände jag för att fortsätta packandet.

Det är verkligen inte mycket kvar, bara småplock, men nu drar jag verkligen fötterna efter mig. JAG VILL KRYPA NER i min mjuka gosiga säng och sova! Jag är urless på att packa nu. Jag vill inte mer!

Men jag måste... No choice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback