Det regnar.

Värsta natten ever. Drömde så mycket mardrömmar att jag kastade mig av och an ackompamjerat av ständiga vakna-med-ett-ryck moment..

Har hittils bara fått i mig en kopp kaffe och en endaste cigg. Denna dagen lär dock fyllas av betydligt fler koppar gift och cancerpinnar. Bad for your health - great for your nerves. Linn ska svänga förbi om ett tag också, är bra, precis som att Charlies löjligt stora kel-och-uppmärksamhetsbehov är bra. Och jag är i stort-stort behov av en dusch, så det ska också göras.



Jag vet att man inte ska hålla tyst om grejjer. Jag har lärt mig av erfarenhet att man inte ska lägga lock över saker som gnager i bakhuvudet. Jag vet att det på sikt antingen börjar äta en från insidan eller växer tills det en dag exploderar och bryter genom ytan. Men även om jag vet detta, så hatar jag hur jobbigt och smärtsamt det är att bryta tystnaden. Jag hatar att det på ett sätt är bekvämare att aldrig yttra sina tankar högt utan låtsas som att det regnar. För säger man det aldrig högt, är det inte sant, säger man det inte högt så är det inte riktigt verkligt.


Nu smsade Linn, hon är visst på väg. Då är det dags för mig slå igång giftbryggaren. Ska dessutom packa och grejja för fullt idag, för i eftermiddag/ikväll åker jag och storebror Simon till äldsta storebror Frank i örebro. Det är förhoppningsvis bra. Miljöombyte är bra.


För att citera mig själv: "Hur jag mår? Inte bra alls. Som jag förtjänar. Jag är ett riktigt ärkepucko"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback