Lazy crazy

Har en lustig déjà vu känsla i kroppen idag. Sen känner jag mig sådär alltinggårislowmotionochjagstörihjälmig typ. Kan vara utdrivningen av förkylningen, kan vara att jag VERKLIGEN borde resa på arslet och börja packa (vilket jag inte har någon lust alls att göra).

Har iaf ringt på en blocketannons nu. Förhoppningsvis blir det att åka och kolla på ny kissemjaou i helgen eller början på nästa vecka. Förra gången norpade någon annan den ut-tittade tissetatten jag tänkt mig rakt under näsan på mig, så vi får väl se hur det går den här gången.

Nu ska jag skutta ut på balkongen och ta en cigg.

Ps. Jag börjar tro att galpal Linn har rätt i att jag drar till mig psykbrytsmänniskor faktiskt. En snubbe från telia ringde mig igår och samtalet lät som följande:

TeliaSnubbe: Hej! Jag ser här att du tidigare varit kund hos oss!
AwesomeDeb: Jo...
TeliaSnubbe: Var du missnöjd med något?
AwesomeDeb: Nej, men jag ska flytta och tänkte helt enkelt passa på att prova något nytt.
TeliaSnubbe: Haha jaha! Så då kan jag inte intressera dig med ett erbjudande som kommer sänka dina kostnader?
AwesomeDeb: Nej tyvärr inte
TeliaSnubbe: HAHAHAHA nej precis! HAHAHA! För INGEN är ju intresserad av att sänka sina kostnader? HAHAHA
AwesomeDeb: Öh.. nej inte nu tyvärr..
TeliaSnubbe: Nej det är ju självklart HAHAHAHAHA
AwesomeDeb: Öh.. hejdå..
TeliaSnubbe: HAHAHAHA HEJDÅ HAHAHA

Vad han säkert gjorde på kontoret efter att jag lagt på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback