Längtar efter sand mellan tårna

Jag har suttit hela dagen och längtat efter sommaren. Jag vill promenera i solnedgången längs med stranden, jag vill sitta på min balkong och smälta bort, jag vill kunna skutta ut i sandaler och kjol, ta en cigg sittandes i sanden medan jag tittar på vågorna på vattnet...

VARFÖR ÄR DET SNÖ OCH KALLT UTE??? Buhuhu.

Saken blir inte bättre av alla underbara vår/sommarkläder som dyker upp i varenda klädkatalog... Har redan hittat ett flertal plagg jag hemskt gärna vill ha.

Lite lustigt var att jag hittade en topp som påminner starkt om en gammal topp jag haft liggandes oanvänd i garderoben. Var tvungen att prova min topp för att se ifall jag såg moderiktig å hipp ut ;)



Den här sommaren vill jag verkligen ha lite vita kläder. Kan inte minnas att jag någonsin haft vita sommarkläder? Men gärna lite färgranna, tunna och långa klänningar också... åååhmaaagaaad. Habegär!


Nej nu måste jag lägga mig. Detta går inte. Ska ju för tusan träffa Sofie för en fika imorn, och sen har jag massor att göra innan söndag; då kommer Taxi Simon och hämtar upp mig till örebro :)

Nighty-night!

Kommentarer
Postat av: FIII

Tack för idag!! de va verkligen underbart att träffas! ska läga mig o läsa i min nylånade bok nu!

Ha de gött i örebro o stressa inte ihjäl dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback