My head is somewhere else

Suck, allt jag kan tänka på numera är flytten och kattungar. Hopplöst! jag som varit så duktig på att leva i Nuet var självfallet tvungen att dra iväg därifrån...

Nåja. Helgen har varit bra! Suttit husvakt i huskvarna, sett mycket på film och haft det väldigt mysigt! Veckan inleddes idag med lite promenad, solande och kaffedrickande med galpal Linn! Det inköptes även god grillad kyckling med potatissallad och frukt. Hon rymmer ju till norrland på torsdag så jag måste galpal:a så mycket jag kan tills dess!


Utöver det så nångång i helgen ska jag, syster Anita och Mamma ha en riktig Damafton med bio, god mat och dricka. Yumyum.

Nej nu är det nog dags att dra sig mot sängen så jag inte sabbar sömnen helt. Har ju ÄNTLIGEN börjat få lite rätsida på min annars totalfuckade dygnsrytm.


Ps. Lätt bäst idag:

Jag: Hm, nej nu måste jag nog dra mig hemåt..
Linn: Men suck.. vad ska jag göra ikväll då?
Jag: Du kan ju alltid diska och döda alla bananflugorna?
Båda: *TYSTNAD*
Båda: BWAHAHAHAHAHAHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback