Orkeslös

Ujuj. Idag vaknade jag med noll energi i kroppen verkligen! Har känt mig superseg ett bra tag nu men är osäker på varför... Tur att livet leker med fin galpal iaf. Stressen sätter nog inte in förrän i augusti när det börjar dra ihop sig inför flytten.

Idag skulle jag hjälpt Sofie att flytta, men allting är tydligen klart och det enda som återstår är att packa upp kartonger. Hade lite tidsschema-panik ett tag tills jag ringde bror och mutade honom till att bli min privata chaufför denna afton.

Så nu skall jag kasta mig i duschen och göra mig klar. Ikväll går jag ut med Sofie och väldigt saknade Fanny! Orkeslös eller inte, jag måste passa på att umgås när tillfälle ges!

Jag & Fanny på visingsö (gymnasietiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback