Fokus i bottnen av en mugg?

Fan vad irriterad jag blir. Är SUPERSÖMNIG trots en lång natt med rofylld sömn. Hur många fler timmar ska behövas för att min kropp ska bli ordentligt utsövd?! ARGH.

Igår fick jag iaf mycket gjort. Gjorde vårdval, beställde tid hos min kära husdoktor, skuttade iväg till vätterhem och skrev in mig.. Sen köpte jag tjockisfasoner och stack hem till galpal Linn där vi kedjerökte, drack kaffe och tjattrade som två hönor i flera timmar - för att avslutningsvis på kvällen sticka hem till Matte där jag bosatte mig i mysbyxor med en öl i ena näven framför ytterligare en Beckrulle.

Idag har jag typ bara druckit kaffe, begett mig hem där jag fått kompensationsgosat kissen i två timmar (seriöst, mina skuldkänslor för att jag är hemifrån så mycket mer tar snart kål på mig), och nu tänker jag brygga århundradets starkaste kaffe så jag blir lite klartänkt. För vad ska jag göra denna dag?

Jo jag ska betala räkningar, skriva en ordningsam lista över alla möten, tider etc som ska passas, räkna ut en ny månadsbudget så jag får lite struktur på saker och ting osv osv. Med andra ord, bara tråkigt pappersarbete som kräver full fokus. Jag hoppas fokusen finns nånstans i bottnen av min favorit-kaffemugg..


Men belöningen kommer. Får ju bosätta mig i soffan ikväll igen och imorgon ska jag ha en heldag med galpal Linn. Det verkar som att "hemmaspa" med fjantiga chickflicks står på listan över to-do:s.

Nej en hink kaffe vare ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback