Ensamt

Snyft. Nu är jag hemma igen. Men det känns inte ett dugg hemma utan Daniel. Fan vad jag whinar nuförtiden om det, men det känns verkligen så. Samtidigt så gosar jag ihjäl katterna, för mitt hjärta brister lite varje gång jag åker ifrån dom. 

Känner mig så jävla BLARGLH.... What to do what to do...
Det är inte alltid lätt...


Nåja. Nu ska jag koka lite nudlar åt mig, ge kissarna gelegojsmat och ta med mig dom till sängen. Tror både dom och jag behöver lite extra närhet och kärlek inatt..


Ps. Tyckte det luktade så funky vid datorn, så jag drog ut dumburken och hittade en kissemjaou-spya-explosion över varenda datasladd som fanns därbakom. Fick tillochmed montera itu skrivaren för att få loss den sladden.. Och det luktade konstigt -bränt nästan.. Tur att min datakunnige bror är vaken sent och därför går att rådfråga. Nu ligger alla sladdarna i blöt i diskhon. Ska bli spännande att se om:

1 Det kladdiga illaluktande försvinner
2 Dom fungerar efter badet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback