Kaffe, snö och skor

Jag har börjat glida in i mina gamla kaffevanor igen. Det känns MYCKET bra. Dessutom är det otroligt mysigt att sitta med en ångande kopp framför sig medan man tittar ut på all snön utanför fönstret.

Snön som för övrigt bara dunsade in i tisdags med fullt ös och såg till att inga bussar gick häruppe när vi skulle iväg och handla. Så vi gick. Och lagom tills vi kom fram var mina ögon röda och kinderna helt svarta av all snön som blåste RAKT I NYLLET på mig jotacksåmycket. Jag insåg även under helvetesfärden á la isstorm att jag inte äger några bra vinterskor.

Så igår följde jag med syster till köpcentrat och passade på att prova rejäla skor. Hittade ett par som var löjligt sköna och varma, får se om och när jag får råd...


Senare ska jag spela lite Dragon Age

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback