Late Night

Har varit en lång dag. Men ändå känns det inte som att jag fått SÅ mycket gjort... Hrmf. Är väl bara för att jag vill vara färdig och framme i örebro istället för omkringirrandes i min röriga lägenhet.

Fint är iaf att ha en pappa som svängde förbi igår med impulsinköpt väska åt mig. Hade pratat med honom om att min ordinarie resväska både var för liten -men nu också trasig pga att överpackning resulterat i totalkvaddad dragkedja. Att han skulle komma förbi med "Tjejig xtra stor resväska med lagom många fack" hade jag inte väntat mig! Fint att ha en så givmild och gullig papi ♥ Att packa den här gången känns så wierd.. "Va, är den inte full än? Behöver jag inte ta en extra kasse vid sidan av väskan?!" haha.



Isn't it pretty? :D

Nej nu ska jag återgå till att ränna runt en stund till.. Blir alltid att jag lägger mig sent natten till att jag ska nånstans..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback