The tandemtripp of death!

Idag lurade Daniel mig att cykla tandemcykel med honom. Jag tjöt, skrek och ojjade mig ganska rejält, och höll så hårt i styret att jag fick kramp i händerna efteråt. Han skrattade åt mig :C

Och igår laddade vi upp rejält med ett flak energidryck, kakor, tuggummin, riskakor osv, eftersom vi beslutade oss för att sluta röka idag. Och jag tycker det går riktigt bra. Viiiisst var jag väl nådigt sugen på en giftpinne efter le cykelfärd of doom n' horror, men annars går det helt okej.
17:14
Well this sucks. Mådde finfint och sen helt plötsligt blev jag asdegig, småbutter och fick huvudvärk. All at once :C Försökte sova en stund nyss men det gick inget vidare, och nu har Daniel somnat här bredvid mig.


Önskar jag hade en boxningssäck eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback