Tonårsflashbackfeelin'fosho

Ja, alltså när man sitter inklämd 4 pers i det enda grabbrummet i ett äkta radhus á la svensson style, med döskallegardiner, blå sängkläder och saker överallt.. Varav två tjejer ser lätt uttråkade ut och två grabbar spelar pang-pang spel på playstationet... Vad annat kan man känna än "OHMYGAWD? My timemachine works!!!11"

Igår hade vi en äkta svensson-kväll. Familjen Daniel bor hos och vi själva åt chips, drack öl och barnen bråkade om vad vi skulle se på TVn. Idag steg vi upp och cyklade till Coop (jamengud, jag har inte cyklat sen jag var typ 15år? Höll på att dö litegrann..) för att sedan få en riktig söndagsmiddag/lunch när vi kom hem. Kött och potatis är bra skit! Efter middagen spelades det pingis, och just nu, mitt i allt pang-pangande tror jag det börjar vankas lite fika.

Ser fram emot onsdag nu också då vi ska gå ut och ta en öl med Daniel. Det är Daniel och Daniel som spelar pang-pang spel atm också. Fast yngsta tjejen i familjen menar på att vi ska kalla dom Daniellorna. Manligt.




Fan vad jag diggar mitt liv just nu. Det äger.


Nu kom svenssonfadern in i rummet och blänger anklagande på oss. Bäst att dricka kaffet han fixat tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback