Energidryck

Bra dag idag. Lunchade med syster, blev sen medsläpad till ikea (jag svär, galpal fick knyta ihop mina skosnören och dra mig dit i öronen), åkte hem och åt dumheter framför tvn i många timmar hos norrlänningarna, och är nu tillslut hemma och har ondskefulla planer på att äta midnatts-middag ackompanjerat av min sista energidryck.


Imorgon kommer bror hit och ska försöka få klart det sista (ja gudarna ska veta att både han och jag är experter på att förhala trist arbete) i lägenheten, galpal lär nog sluta sig till sällskapet i ren tristess och själv har jag en del att stå i.

På torsdag ska ovannämnda trio bege sig ut på roadtrip och roa sig. Exakt hur är oklart men vi kommer nog på något. En sak är iaf säker när det kommer till storebror-Simon-roadtrips: There will be aaalot of donken food along the way. Inte hans fel iof.. Vem orkar vägra när lillasyster-Jobbig sitter och tjötar om cheeseburgare, glass, paj och kaffe var tredje minut (var fjärde när vi precis lämnat donkenparkeringen).

Känns lite pirrigt dock. Av vissa onämnda skäl.


Nej, nu är det dags för annat. Mat typ. Bye bye birdie


- - 5 min senare - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Vid närmare eftertanke kring vad som behöver göras imorgon så skippade jag energidrycken, den lagade maten å körde på en leverpastejmacka istället, och nu ska jag dyka i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback