Jag borde börja dricka te

Ja jag borde verkligen börja dricka te. För nerverna om inte annat.

Nu imorse avbokade jag alla möten och tider jag hade idag, gjorde en fibergröt á la Linda med tillhörande te samt försökte vila själen en aning. Jag har tänkt försöka vara löjligt produktiv på hemmafronten idag, för det känns som att jag hann in på slutspurten med att ställa alla småsaker iordning osv efter flytten för att sen bara släppa det helt. Lägenheten är kanonstökig och RÖRIG. Mängder står på "tills vidare" platser och nu är jag less på det.

I lördags var iaf galpal gullig nog att agera privat frisör åt mig och efter (vad jag
skulle kalla det) ett mindre kaotiskt äventyr så blev det en slutgiltigt toppresultat!


Nu ska jag slå igång kaffebryggarn och gosa med Eddie,
jag tror han behöver lite gos. Charlie fick morgozombie-
vaknar-sakta-till-liv-goset
så då är det inte mer än rätt
att han får medan-jag-dricker-kaffe-goset.



Ps. Jag tror jag kommer bli våldsam nästa gång någon börjar tala politik med mig faktiskt.

Kommentarer
Postat av: F

Fan va snyggt det vart!! =D

Postat av: F

Svar: Det ska du inte göra! Men jag känner mig själv för långt borta!! Men vi vet att vi har varandra! <3

2010-09-20 @ 20:47:46
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback