Pengar

Jag hatar pengar.

Hur mycket jag än försöker få dom att räcka till det jag vill så går det inte, och att få dom att räcka till det dom MÅSTE? Ja det går sällan det heller. Alltid fattas det kronor.

Har suttit och gjort en löjligt noggrann budget ikväll.. Och hur jag än vrider på slantarna så har jag på något sätt lyckats gå back varenda månad trots ändrade utgifter som skulle vara till DET BÄTTRE?! Suck..

Har nu tillslut gjort en lista över erbjudanden, reavaror osv på alla större matbutiker och liknande, samt insett att jag nog får skippa en och annan sak jag hade sett fram emot o köpa.


Tvi för pengar. Dom bara ställer till det.


Men imorn ska jag ut på shoppingäventyr med Linn! Blir förvisso nogrannt övervägda saker som inhandlas, inte en endaste impulsgrej ska det bli! Men nog är det kul att komma ut lite ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback