wiee

Vissa dagar sätter verkligen ett leende på ens läppar :)

Dagen började med att städa, diska osv. Hela lägenheten känns SÅ fin och ren nu! Därefter traskade jag hem till Linn där hon hade med sig en liten blondie. Vi drack alla te och började glo på en miniserie jag hade med mig. Senare slöt sig blondies karl till sällskapet, och det babblades sanslöst mycket. Ytterligare lite senare dök Linns hubbie upp, och vi klämde allesammans ihop oss i soffan för att se klart miniserien.

Underbart härlig och glad dag/natt som innehöll mycket snack å gotte. Linn skrämde livet ur mig med snack om trekanter och surrogatgraviditeter, men att vara surrogatmamma är inte min grej, hur singel jag än må vara. Den biten får galpal fixa på egen hand. her time to turn fat säger jag bara ;)

Blir förmodligen någon crazy maratonhelg med det här lilla gänget framöver! Wiee!! Tänk att man som vuxen kan hitta så mycket härligt folk att umgås med?

NU ska jag klämma i mig en smaskig falukorvsmacka och tappa medvetandet mot kudden! NIGHTY NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback