Zombiemode: ON

BraaAaaIiinssS....

Ja alltså.. min trötthet idag har varit sanslös. Inte nog med att jag sov till 14.00 och ENDAST vaknade för att dörrklockan ringde, tröttheten har hållit i sig non stop... Träffade idabus idag och bjöd på lite fika efter att hon varit bussig nog att hjälpa mig kånka upp kattsand till min lägenhet. Trist att jag var som en zombie hela dagen dock :/

Och seriöst... dundermegaslöhet kombinerat med 4 dagar utan nikotin får en helt definitivt att vilja drämma matkorgen i huvudet på ALLA som..
-Får för sig att gå långsamt framför en
-Går snabbt bakom en
-Stannar mitt i/BLOCKERAR en gång för att titta på något
-EXISTERAR ÖVERHUVUDTAGET........

Nåja. Jag vet att mitt arga inre monster lugnar sig så småningom. Önskar det kunde gå liiiiite fortare dock.


Nu ska jag göra en skinkmacka, te (ja juste, te, jag borde lära mig att dricka te kom jag på idag, är säkert
Linns hypnotiska krafter som ännu en gång påverkar mig), och ta en kiwi som dessert. Att jag tidigare klämde i mig kaffe, muffins, kakor osv har ABSOLUT INGET att göra med detta val av kvällsmål. Inte ett dugg.

Nighty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback