Leafy Curtains

Sönderslagna krukor. Det är temat för alla dagar tydligen. Skärvor överallt, jord på golvet och växter som i värsta fall behöver planteras om. Ett ord: Kattkräk. Jag funderar MYCKET starkt på att bojkotta porslinskrukor HELT och börja använda krukor i metall och plast istället...

Nåja! Idag har jag varit ute i svängarna med min kära mor! Vi har struttat runt inne på myrorna i jakt på en vinterjacka (utan framgång dessvärre), men jag hittade en klängväxt i plast som ville följa med hem. Senare begav vi oss till ÖoB där jag hittade en mycket välbehövd och eftersökt vaxduk till köksbordet, och sist men inte minst så hittade jag äntligen ett par panelgardiner som inte var så fula att jag ville tända eld på mig själv vid åsynen av dom! (Woho)


Våra gardiner här hemma bestod nämligen av mer katthår än tyg så det var läge att slänga ut det gamla och hänga upp något nytt!

Sen införskaffade jag en anslagstavla till sambon också, för en sådan var han i behov av. Pluspoäng till mig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback