A new me

Det går riktigt bra för mig att starta på ny kula märker jag. Först och främst så har jag "slagit Linn med häpnad" över hur pass.. kontrollerad jag är? Nejmen, att jag typ, sade att jag skulle göra något och jag genomför det över förväntan. Det är ett bra betyg med tanke på att Linn är ganska svår att imponera på höhö.

Så ett nytt liv. Nytt tänk. Nya möjligheter. Nya risker. Jag vet minst en gammal vän som säkert skulle tycka jag vore såååå mycket roligare just nu när jag slängt ut alla moralkakor och pinnen jag hade i röven genom fönstret. Haha.


I helgen var jag och Linn i örebro med Flogger. Det var riktigt intressant med en Nykter helg i glada människors sällskap. Det har ätits enbart vegansk/vegetariskt krubb, druckits svinäckligt snabbkaffe och blivit way too many rökpauser.


Detta är Flogger - illustrerad av Linn Räven Sundberg


Igår kom vi hem och efter en helg fylld av prat om body mods så tittade vi på ett tv-avsnitt om just detta, och sen fortsatte diskussionen i många timmar. Jag är ganska körd, för jag har bestämt mig att lägga till ytterligare två saker på min lista över kroppsutsmyckning-to-come.


Hmm..
(Önske-) Kroppsutsmyckning-to-come listan:
Tragus piercing (i bägge öronen)
Flourish liknande tatuering (bakom örat o ner på halsen)
Klösmärken inkrubbing/scarification (på skuldran)
Fyndig textremsa tatuering (från nacken längs med ryggraden till svanken)
Kindpiercingar (doh)
Hieroglyfliknande stapel tatuering (på överarmen)
Hjärt-tatuering (på insidan av handleden)
Litet sött glupskt monster tatuering (på solarplexus)


Hur fasiken jag ska ha råd med allt detta är en annan femma och något jag får bekymra mig om en annan dag :D mwohahaha.


Nej nu ska jag väl.. öhm. Göra nåt vettigt? Äta frukost med Flogger kanske, när han duschat klart. Dricka kaffe. Pilla naveln. Vettiga viktiga saker. Senare ska jag leka med elden igen. Hoho. It's a new me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback