Just another good day.

Ännu en dag har flutit förbi. Städade hela lägenheten, fixade frukost/lunch medan vi tittade på det senaste avsnittet av  The Cape. Somnade i soffan framför en film sen. Vaknade av att Daniel gjort pannkakor - glufsade i mig tills jag nästan sprack. Släpade oss ner till tvättstugan och började tvätta. Och nu sitter vi här. Tredje filmen för dagen är igångslagen, magarna är fyllda, tvätten är upphängd på tork och ska hämtas om en timme, lägenheten blänker.

Just another good day.

Och jag försöker samla ihop mig för att finslipa ett projekt. Bara det tråkigaste är kvar, så motivationen är inte direkt på topp. Suck. Och jag är förbaskat trött. Varför är jag så förbaskat trött för? :C


Ps. Fått veta varför mina käkar krånglar. Är menisken i käken som glider fel konstant. Och problemet uppstår av samma anledning som jag har problem med knäna:

Nåt jag alltid tyckt som varit kul egentligen, mina överrörliga leder...

..har visat sig vara anledningen. Jippie. Inget att göra åt mao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback