Sambo-skadad

Jag tror jag blivit lite sambo-skadad. Varenda gång Daniel lämnar lägenheten och jag stannar kvar så känns det helt knäppt. Tomt. Höjden av knas.

Har tunnelseendeplanerat lite idag med käraste
galpal Linn iaf. Awesome att ha någon att aspa ur med mellan varven. Så hjälpte hon mig att tvätta mamsens trasmattor också. thanks a bunch hunbun

Just nu googlar jag recept för att göra muffins med olja istället för smör, då smöret är slut här hemma. För det är sånt som händer när Daniel åker hemifrån. Antingen lagar jag ungkarlskäk i form av spagetti med pås-sås, glor på chickflicks eller som nu, vill baka något med choklad. Mitt i natten. Fullt normalt jodå. Brukar både baka bullar å steka pytt-i-panna vid den här tiden. Fullt normalt enligt gå-hemma-o-sakna-dygnsrytm-normen.



Vad ska man annars göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback