En underbar gårdag!

Igår inleddes dagen med ett mms från min karlstadstös med bild och text på lillkillen som äntligen kommit till världen! Känns så otroligt och underbart och massa annat. Tänka sig att min äldsta vän nu blitt mamma? Ojoj...

Sen begav jag mig hem till Linn där det dracks kaffe och tjötades, därefter smet vi in till stan där hon hjälpte mig att leta rätt färg på löshår jag ska inköpa i framtiden och lagom tills hon skulle iväg till sitt möte fick jag ett samtal från mor om att det skulle bli grillkväll, så det var bara att släppa allt jag hade för händer och bege mig ut till Grästorp där det åts supergod mat, fördes trevliga samtal med örebro-syskon och förtärdes en hel del öl.

Som om dagen inte kunnat bli bättre så blev min lycka större när daniel trampade in i mina föräldrars trädgård efter jobbet (han som envisats med att han skulle vara för trött efter jobbet och inte ville följa med)..  :)

Och idag ska jag dit igen, fast inte för att agera så mycket gäst utan mer städpatrull. Så dags att kasta sig i duschen och göra sig iordning. Jag hörde någon viska om att mammas fiskpudding skulle stå på bordet idag! Yumyum.

Kommentarer
Postat av: LindaL

Hejsan vill du vara med i min tävling där du kan vinna en cykel? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback