Kass housewife

Igår var det en rejält fin dag. Åkte hem till syster en snabbis, sen hem till päronen där jag och mami passade på att svulla i oss ost och kex medan pappa var borta. När katten är borta dansar råttorna på bordet indeed! Och senare så kom bror och då fällde vi träd och roade oss. Pappa följde med mig och handlade, jag blev bjuden på smaskig lunch och fick samtal från älskling om att han skrivit på papper och skulle börja jobba imorn (idag då), och det hela avslutades med att mamma stod och bakade bullar som en riktig bullmamma och jag fick med mig en hel påse hem :) Jag avslutade dagen med att skynda mig hem för att laga mat så Daniel skulle kunna få med sig lunchlåda första dan på jobbet.

och Idag vaknade jag prick sex, gubben stormade in i rummet för att ge mig en hejdå-puss och jag hann nätt och jämnt trycka ner en bullpåse i hans väska innan han var utanför dörren. Första dagen på nya jobbet innebär stress. Jag är iaf glad att jag skyndade mig hem igår och lagade stroganoff så han hade matlåda att ta med sig som lunch idag. Dock känner jag mig som en sugig housewife (jag satsar på att vara så bäst i test att jag får fem fucking guldstjärnor) idag, för jag hade faktiskt velat vara uppe innan sambon, hunnit göra frukost OCH ta-med-sig-mackor åt honom och tja.. vara allmänt gullig och bäst. Men idag sög jag, tydligen behövde han åka tidigare än han sagt till mig...


Och utöver det så känner jag mig extra sugig eftersom jag de senaste månaderna aldrig behövt gå upp tidigare än 10... vilket innebär att jag idag står på ZOMBIEMODE! Jag kan knappt hålla ögonen öppna! Måste slänga på en till kanna kaffe eller nåt för annars går detta aldrig.. I have stuff to do! Typ, småplocka lite, diska lite... lite av allt möjligt. KAFFE vareja!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Nu finns den nya One Piece-tävlingen uppe på bloggen! Den som du redan valt att delta i blev avslutad pga att Chill United var slutsålda. För er som inte har en aning om vad jag menar så kan ni läsa mer om det här:



http://p0llys.blogg.se/2011/july/tavlingsproblem-one-piece.html



Nu har du iallafall chansen att vinna en av tre utvalda One Piece! Så om du fortfarande är intresserad får du gärna kika in och lämna NYA LOTTER eftersom den du redan varit med i kommer att tas bort helt.



http://p0llys.blogg.se/2011/july/vinn-en-av-dessa-one-piece-fran-chill-united.html



Hoppas du vill vara med! Kram, Ingrid

2011-07-14 @ 12:51:57
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback