Snedsteg

Men då! Först lyckas jag drämma till fotknölen skithårt i ett vasst hörn på Björns element när jag letade efter hans mobilladdare för några dagar sen... Och nu idag när jag satt vid datorn lyckades foten och hela smalbenet att somna utan att jag märkte det.

Så jag svängde runt stolen och skulle ta två steg till mobilen..
"PANG!! - KRASCH!! - DUNS!!"

Daniel från toan: "ÄLSKLING....???!!!"

Alltså seriöst... jag vet inte exakt hur jag trampade fel...
Men jag har gjort en fin illustrerande bild av "snedsteget".

Inte skönt att lägga hela kroppstyngden på vristen istället för foten kan jag lova...


Kanske hade det inte gjort så FÖRJÄVLA ont om det inte var samma fot jag redan hade ont i sen element-olyckan... Men nu är en bit vid vristen helt uppsvullen på foten och jag kan inte röra på den helt som jag ska... Att typ vinkla foten uppåt går inge bra, och det gör ont när jag vinklar den nedåt. För att inte tala om när jag försöker vinkla den inåt.

Daniel har skällt på mig och tvingade ur mig ett löfte om att gå till doktorn imorn ;C VILL INTE. Dom kommer ändå bara skicka hem mig med alvedon, som de ALLTID gör. Jag minns minnsann det jävla tandläkarbesöket då jag GRÄT under undersökningen för att jag hade så ont... och vad fick jag för det? Nada. Åk hem å ta alvedon. Pfff.

Pffff. Ajjeh. :C

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Usch då, det låter faktiskt som att du borde gå till farbror doktorn och få det tittat på! Förstår att det inte känns så lockande med tanke på det andra besöket, men det är ju värt ett försök :) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback