Grubblerier

På ett sätt känner jag mig väldigt lyckligt lottad i livet, av många skäl. I andra fall känner jag mig som världens största förlorare.

Jag tror ganska inbitet på karma, världsbalans och hela tjoderittan... Så jag tänker lite tyst för mig själv att min sits kanske beror på balans. Att man inte kan få allt. Att genom att ha så mycket gott i sitt liv, måste man dra världens fetaste nitlott på några punkter också.

Just nu sitter jag och grubblar.

Haha. "Just nu". Är det inte vad jag alltid gör? I vilket fall tror jag att jag ska försöka skriva av mig lite. Skriva en övning jag tänkt lite på, skriva en slags mindmap jag fick tips om att göra av en annan, kanske hitta på något helt eget också. Ja, jag vet inte. Men jag måste få allting ur huvudet i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Bestis

Eeeeelllller... så springer du ner och brölar lite utanför mitt köksfönster och vevar med armarna lite och får en kopp kaffe?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback