Pirrigt och Pizzabullar

Uuuuuugh. Idag tog det emot extra att gå upp tidigt, men nu har min lilla hardworking wifie Linn pyst iväg till jobbet iaf och jag har just avslutat min första kopp med svart guld, borde nog ta en till... Hon fick för övrigt en hoppfull nyhet igår, och jag håller mina tummar och tår för henne, för idag blir det lite mer verkligt.

Tanken för mig idag är att attackera sovrumsmonstret som vaknat till liv bakom väggen... Jag har ju bott ur väskor och kassor i några veckor och när jag kom hem var inte garderober och upp-packning prio ett direkt utan jag gav ju mig på mer storslagna planer som grovstädning, ommöblering och shoppingspree efter nya möbler.






Ikväll ska jag och Linn försöka oss på att baka pizzabullar!
Ska bli spännande.. har aldrig gjort det förut...




För övrigt planerar jag lite halvt en resa. I need it badly. Bara över en dag eller två. Vore kul om det fanns pengar och tid innan jul.. den som lever får se. Och så har jag börjat skissa på en ny tatuering också. Need that one badly too.





Nej dricka kaffe, dräpa sovrumsmonster, utfodra PMS-Eddie nu... så var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback