So much love

Fan vad awesome allt är just nu. Jag har nog världens bästa vän... har berättat om så mycket skit för henne de senaste dagarna, bett om ursäkter för saker jag sagt både till henne och andra och liksom.. Hon bara förlåter mig? Sådär? Det är fan den andra människan i mitt liv som typ bara accepterar allt dumt och elakt jag gjort och liksom tycker om mig ändå, som på något vis (fast jag själv aldrig varit bra på den biten) kan se det hela ur min synvinkel, hur dum min synvinkel än var och bara vara en awesome kompis. Du är världens bästaste bästaste vän Linn ♥ 

Jag och bestis Linn
i lördags innan utgång till Sofie :)



Nåja. Det är även tack vare lilla hardworking wifien som jag klev upp innan sju imorse och därmed kommer få en snablarns massa gjort idag! Mitt lilla lägenhetsprojekt fick ju dra i nödbromsen i fredags pga en massa oväntade -roliga och ickeroliga - saker, men nu jädrar blir det till att köra igång igen! Idag får jag dessutom hem en efterlängtad Tvmöbel! Guldkant jajjemen!


Livet kanske suger ibland. Jag kanske gråter ibland. Kanske slits hjärtat ur bröstet på mig och kanske är jag en riktig känslo-missbrukare. Men livet är också helt fabulous, fyllt med skratt, interna Johan Glans skämt med bestis, twilight-diskussioner med storebror Simon och en satans massa kaffe och ciggaretter.


Idag ska bli en produktiv och bra dag!



Kommentarer
Postat av: MUE!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2011-11-28 @ 15:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback