Solstrålar i dimman

Idag är en bra dag. En dimmig, men bra dag! Allt går bra idag. Verkligen skitbra nyheter angående studierna som jag oroade mig något väldans över, filmen jag tänkte hyra fanns att köpa för tjugo spänn, en annan grej som skulle inköpas hittades i finare variant än jag tänkt mig and so on. Allt liksom bara rullade på och gick my way all the way.

Jag ser förvisso ut som en stympad kanariefågel efter gårdagens impulsattack som bestod utav att göra en TOTALförändring av det yttre, men det gör inget för nu är silverschampo införskaffat så det ska jag råda bot på.


Nu ska kvällen fortgå med grillad kyckling, filmtittande och senare eventuellt lite "egen-tid" i form av ansiktsmask och en lång varm dusch. Yes yes. Nu ska vi balsamera själen lite, jag vill njuta av dagen så länge den varar eftersom jag inte vet hurdan morgondagen blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback