Just turn and walk away

Bomber av insikt faller överallt. Givetvis inget jag kan skriva om här, men det kan vara bra att minnas tider som dessa så jag skriver för min egen skull. Simple as that.

Jag försöker ta några osäkra, försiktiga kliv i rätt riktning nu. Som jag sade till min kära storebror, jag vet inte när jag misstolkar situationer och folks bemötanden, så jag tänker vara försiktig from now on. Men liiiite försöker jag. Liiite hoppas jag. Hade varit jävla najs om jag inte misstolkat detta. Det skulle dessutom bli en positiv kedjereaktion isåfall, en trevlig sådan.


I övrigt. Mått piss, men av andra skäl än innan. Och jag försöker bara.. walk away. För kan man inget göra kan man inte.

Men idag är ändå humöret hyfsat i topp. Tjockis är påväg hit, sen kommer Pierre, och på fredag är det födelsedagsfika för pappa, o på kvällen vankas det bio med Pierre å Batte om allt går som det ska. Najs stuff alltså.


Saying you will burn in hell, they say
You will burn in hell

Liar, liar, pants on fire
Liar, liar, stop your soul from catching
Fire, fire, god and maker
Liar, liar, pants on fire

You're gonna burn in hell
You're gonna burn in hell
Hell, hell, hell
You will burn in hell, they say
You will burn in hell

Fucking liar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback