Mycket folk under the Fan of Fame

Helgen var katastrofal. Jag vill nästan bara förtränga den helt för fy tusan så mycket ilska, ångest och annat jag fått uppleva under bara loppet av några dygn. Never again.



Men nu är helgen över! I söndags blev jag bortskämd av Pierre med flera flak powerking och av Tjockis med en chokladhare från Lindt. Mumma. Blev så glad att jag lagade stroganoff att fira med haha.

Igår fick jag städat, och så åkte vi hem till Pierre där hans gulliga mamma bjöd mig på dillstuvad potatis och isterband och vi satt och tjötade ett bra tag. Hon och jag verkar tydligen dela samma förtjusning gällande haremsbyxor i glada färger också. På kvällen kidnappade vi med oss Teddiii hem och så åt vi pizza och thailändskt.

Idag fick jag haka på vecko-fikat med Tussen. Himla go och rar tjej :] sen drog vi allihopa (Tussen, Pierre, Kim, Teddiii, John och jag) upp till mig där det pratades läääääääänge om allt mellan himmel och jord under the Fan of Fame, och nu, nu är kvällen till ända och allt som återstår är att chilla. So nice.



Ps. Något annat som liksom.. förgyller livet på ett vridet sätt numera är hur jag gång på gång försätter mig i situationer då jag förväntar mig en utskällning, gräl eller liknande och istället bemöts av förståelse, tålmodighet och överseende. Det är väldigt nytt för mig. Om jag hade blivit bemött på samma pedagogiska sätt förr i livet hade jag nog inte haft en sån extrem konflikträdsla idag och sprätt till som en skrämd hare varenda gång någon yttrar orden "vi behöver prata". Så det känns väldigt bra. Det känns som att det gör mig lite mindre skygg och desto mer självsäker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback