..och så försvann leendet.

Once more. Visste att jag inte skulle klara det. Första gången kunde jag ändå hålla inne det mesta. Nu går det bara inte. Jag vet inte vart jag ska vägen. Har mansikt städat hela dagen och hållet fortfarande på. Lär hålla på hela natten, för sova lär jag inte kunna ändå.

Åh fuck fuck fuck fuck.

Jag fattar inte hur jag kunde göra såhär mot mig själv? Jag borde fucking vetat bättre. Jag borde lyssnat på min magkänsla när den började skrika i vild panik. Good things don't happen. Simple as that.


Eminem, Marilyn Manson, kaffe och cigg är mina bästa vänner idag.
Försöket att äta något gick åt skogen. Nu ska jag låta min maniska sida fortsätta städa. För det finns inget annat jag kan göra. Jag kan inte fixa situationen. Jag kan inte fixa mina känslor. Jag kan inte fixa min aptit eller min sömn. Men jag kan städa. DET kan jag fixa. Så jag fixar det. För jag måste fixa nåt. Vadsomhelst bara jag slipper stirra in i en vägg som ett hjärndött dreglande kolli.


"Pain is your friend; it is your ally. Pain reminds you to finish the job and get the hell home. Pain tells you when you have been seriously wounded. And you know what the best thing about pain is? It tells you you're not dead yet!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback