Lot's happenin'

Vad som gjorts denna vecka minns jag knappt. Både chill å stress om vartannat typ. Någon gång i början av veckan ringde jag vätterhem och frågade om badrummet och de gissade att det skulle bli klart på fredag eller måndag. YAY!

I tisdags umgicks jag med Pierre, hade det najs på A6 med snack, kaffe osv. Åkte sen upp till lägenheten och körde ett fläkthäng (men det känns inte riktigt the same när lägenheten är kaos och saknar badrum..) senare kom även Struts och Teddiii förbi, och det började pratas lajv i flera timmar. Var najs, jag är tydligen värvad till detta på något vänster, ska bli intressant haha :)

Igår spenderade jag dagen med Teddy-Hanna. Var riktigt najs, vi fick både en del plugg gjort, men också chill och snack. Vi avslutade kvällen med att pressa i oss nudlar, godis och prata i radio som hon sänder varje onsdag kväll. Tidigare under dagen begav jag mig till min och bestis nyfunna vän tattis-Paul för att diskutera tatueringsplaner. Jag hade megatur och fick boka tid hos hans lärling på måndag. ÄNTLIGEN!! Som jag längtat efter att få göra den här tatueringen, och nu äntligen ska det ske! :)
Idag ska bestis göra något efterlängtat för egen del :) dessvärre kan jag inte vara med och se på eftersom jag har prov imorgon och hela den här dagen ska spenderas hemma hos Teddy-Hanna för att plugga och förbereda oss (hörde dock en liten fågel viska något om att vi skulle se på Galenskaparna i pluggpausen.. hihi).


Soooo. Lot's happenin'.


Imorn är det som sagt prov. Sen ska jag väl försöka ta reda på om lägenheten är inflyttningsbar eller inte. Och så ska jag och bestis ut på äventyr med Pierre också. Har även förhoppningar om att kunna bleka och klippa håret men jag får se hur det blir med det (håret är på toooook för långt nu :C tur att bestis lovat att göra ett försök att klippa mig).


Nej nu ska jag hinka kaffe och sminka mig! Spännande tider kräver snyggt utseende. Säger vi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback