Det sista året

Japp, nu är det ju första dagen av det sista året vi lever haha. Så MÅSTE det ju vara om man tror på mayakalendern :P Har varit hemma hos päronen med bror och ätit, systern med hela sin familj var där också. Kändes både kul och tröttsamt, men det får man ju räkna med dagen efter nyår.. höhö.

Nyår var SUVERÄNT för övrigt! Festen hos Sandra var hysteriskt rolig och mysig och att gå ut och dansa med bestis efteråt var liksom körsbäret on top of it all. Dessutom försvann mina farhågor + åldersnojja igår. Awesome. Är ganska wierd att känna sig både ful och gammal ena stunden till att helt plötsligt känna sig fin och ung! I approve.

Lite synd att jag inte tog några bilder. Men men. Här är iaf hur vi såg ut :)
I'm happy happy happy. Äntligen kan jag lämna det gångna året bakom mig å balla ur det här året istället! Blir nog inga nyårslöften det här året dock, har redan gett mig in på en soulsearching-resa beyond anything else liksom så det får bli som det blir!

Och jag har på känn att den här veckan kommer bli intressant också.. I have the giggles..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback