"Jesus hatar oss"

Haha. Shit vilken dag detta tycks bli. Först försover vi oss och blir nästan en timma sena till vår tvätt-tid. Sen får vi inte plats med all tvätt i maskinerna (givetvis). Vår hemmakvällsplanering börjar haverera när folk hör av sig en efter en och meddelar att sjukdom och andra skäl gör att de tackar nej till inbjudan. Det ringer på dörren och renoveringsgubbarna informerar mig om vad som gäller för badrummet det närmsta, vilket också påminner mig om att IDAG ska vätterhem komma och byta lås på min lägenhet. Plötsligt blir Linn blir uppringd av en kompis som hon lovat hämta en tv-bänk av, och får veta att hon måste hämta den ASAP (mitt i tvättandet, hennan i håret, låsbytet etc). Och när vi sedan går ner för att hänga tvätten i vild panik upptäcker vi att det lediga torkskåpet givetvis är det som stänger av sig en gång i kvarten och måste slås på manuellt gång på gång...

Linns kommentar om den här dagen: "Alltså.. Jesus hatar oss. Han måste verkligen hata oss"

HAHAHAHAHAHAHA.


Men allting blir säkert bra i slutändan. Jag ska bara stanna upp och andas i fyrkant några gånger innan kvällen är här. Everythings gonna be juuuuuuust fine...



Kommentarer
Postat av: Moderskeppet-Luleå

En sådan dag som denna

med tvätt & lås & henna

kanske ska förklara

att strul, det kan ni klara!

:-)

Kramar till er båda!

2012-01-20 @ 23:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback