Oh i DO have the giggles...

Det här året hade inte kunnat få en bättre start känner jag just nu :3 ojoj...

Imorn (idag.. senare höhö) ska jag och päronen bege oss upp till gnällbältet för att gratulera svåger på födelsedagen. Hade råkat dubbelboka mig, hade egentligen helt andra planer för den här dagen.. så jag fick helt enkelt boka om till onsdagen, men med lite tur kanske jag får en liten preview innan jag somnar imorn..

Nu har Linn lagt sig och det är definitivt dags för mig att göra detsamma.



Ska lyssna på musik och tänka trevliga tankar. Musik som Never Shout Never.

And I know that you’re all shook up
From a terrible relationship
He broke your heart
Yeah, he tore you in to pieces
But I promise you dear
I’ll never touch you like he did

So baby, please take my hand
And you’ll never be alone again

And every single time I look in to your eyes
I see a little bit more sunshine
I feel a little bit more like me
Instead of who I turned out to be
I wouldn’t trade it for a thing
Could I call you my baby?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback