T-t-t-thursday

Gäsp. Brrr. Här sitter jag med en kopp kaffe och försöker piggna till o värma mig. Är sur på allt idag känner jag. Irritationen är väl främst gentemot mig själv. Money. always money. Måste få lite rätsida på det där en gång för alla. Kan ju inte fortsätta såhär.

I övrigt sitter jag och försöker planera för vad som ska göras idag, imorn, och sen längtar jag till lördag. So much do to.


Har dessutom börjat få magkatarr av allt kaffe jag dricker. Not good. Pappa tipsade om att äta något innan första koppen kaffe på dagen, så jag har ätit 1/2 päron innan jag hällde upp första koppen. Lets hope it works..


GÄSP GÄSP GÄSP !


- Lite senare -

Jag har så mycket jag vill skriva. Skulle behöva skriva. För att få det ur mig. Men jag kan inte. Jag finner inte orden. Rädsla att svika andra, rädsla att svika mig själv, rädsla att upprepa gamla misstag, rädsla att gå chanser förbi. Once again I find myself in a mess.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback