"Vad som sägs under fläkten.."

Jag sitter gömd i köket, lite för att inte väcka alla andra nu när jag vaknade så många timmar innan dom (gissar jag med tanke på hur sent det blev igår. Jag vaknade för över 1,5h sen). Men åååååh vad det suger att vara ensam vaken i en lägenhet fylld med folk! :C Linn, Lawrence, Pierre och hans vän är här, but still I'm forever alone typ.

Fredagen blev faktiskt bra i slutändan! Det kom hit en massa folk och även om det blev fet sausagefest så var det awesome, dessutom hann Fanny svänga förbi en sväng också vilket ökade hondjurskvoten en skvätt!

Igår begav sig alla härifrån utom Lawrence, så han och jag satt under fläkten nästan hela dagen och bara pratade i all oändlighet typ. Är ganska underbart att min fula köksfläkt blivit som en samlingsplats för djupa samtalsämnen för alla människor i mitt liv som jag bryr mig om och älskar.
"Vad som sägs under fläkten stannar under fläkten"
är det nya mottot här hemma, och det verkar uppskattas och tas på allvar faktiskt!

Iaf. Vid två begav jag mig iväg på middag hos min bror, och när jag kom hem hade finaste Lawrence städat upp efter fredagens fest, slängt allt skräp och diskat all disk ♥ Det är ju otroligt vad fina människor jag har i mitt liv! Snart därefter däckade jag på soffan av utmattning (I dunno why) och lagom tills jag vaknade kom Pierre hit med sin vän (som visste skrämmande mycket om de nya totalabsurda lagarna för internet som det pratas en del om atm). Hela kvällen och natten spenderades givetvis under den legendariska köksfläkten och så såg vi en film innan det var dags att nanna.


Och idaaaaaag är väl tanken att jag ska hem till päronen för att städa. Fast jag har verkligen NOLL lust. Hade så väldigt gärna stannat här hemma, chillat och umgåtts med folk hela dagen. Oh what to do what to do...


Ps. GUD SÅ JAG VILL HA BORT DE HÄR LÅNGA STAVARNA NU! Jag tuggar på dom konstant... och jag som trodde att jag skulle få byta dom i början av februari kanske får vänta en månad till :C this sucks...

Det jag längtar mest till är kortare stavar och mindre kulor.. Men jag längtar också efter att de ska vara helt läkta så jag kan sätta i några andra smycken som känns lite mer mig... Oh time why you move so slow?



Pps. JAG HÖR RÖRELSER I SOVRUMMET!!!! SOMEONE'S AWAKE :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback