Viking

Vad gör Debbie när hon inte kan skriva av sig? Jo, hon ringer helt enkelt storebror och lättar sitt hjärta.

Simon: HAHAHAHAHAHA
Jag: Det är INTE kul!
Simon: HAHAHAHAHAHAHA..... -lång tystnad medan han inte andas- HAHAHA
Jag: Sluta! Jag bryter ju mot alla mina regler!
Simon: HAHAHAHAHAHAHA
Jag: This is soooo bad. Vad ska jag göra?
Simon: -tar ett djupt andetag- Var glad! Jag är glad så länge du är lycklig!
Jag: Men men... Jag var inte beredd på det här!
Simon: HAHAHAHAHAHAHAHA you're so screwed!


Varför man inte ska ha djupa diskussioner med sin bror om... eh. Girlie private stuff.

And yes, I'm utterly, totally.. screwed.



Kommentarer
Postat av: Kattis

Man blir ju änna lite nyfiken.. hoppas det blir bra iaf!

2012-01-05 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback