wave to yesterday

BLÄRGH. Måste försöka sluta vara så.. vad brukar jag och Linn kalla det? Åhvisstja BRUDIG! Time to move on. Jag ska helt enkelt inte fokusera på förlusten utan vinsten. Det här året hade faktiskt inte kunnat få en bättre start, jag har träffat nya underbara människor och det tänker jag verkligen ta till mig ♥


Igår diskuterade jag, Pierre och Simon några karaktärer ur LOTR

Jag: Ja hon Eowyn är ju snygg!
Simon och Pierre: Ja. och Arwen också!
Jag: Arwen.. Arwen.. hmm. Vem är det?
Pierre: Alvtjejen! Dotter till Elrond!!
Jag: Jahaaa... Det var ju henne jag menade.
Simon och Pierre: *blänger missnöjt på mig*
Jag: Åh kom igen! I'm NOT a dork n' I do NOT know the names...
Pierre: ...Stupid fat hobbit! *skrämmande lik imitation av Gollum*
Hahaha..


Oh well. Ny dag och nya tag! Ska springa och göra mig iordning, för storebror Simon ska hämta upp mig och laga lunch åt oss innan jag drar till skolan. Igår lagade Pierre kyckling med pommes åt mig. Förra veckan lagade Dea en gryta åt oss alla. Jag minns inte sist JAG faktiskt lagade mat åt mig själv eller någon annan... Bortskämd? Vem jag? xD BWAHAHAHA.

Nej göra sig iordning vare ja!


Dagens sound: Modestep - Sunlight

Put on those shades
And wave to yesterday
The sunlight hurts my eyes

Sunlight hurts my
Sunlight hurts my
Sunlight hurts my
Sunlight hurts my
Sunlight hurts my
Sun
The sunlight hurts my eyes

Don't look to the skies



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback