Brumm brumm..

Sen jag skrev något sist:
Mått skit skit skit och mer skit. Varvat mellan att hata världen och vara skitarg till att bara känna mig apatisk och utan hopp.

Helgen som var:
Gick på min första konsert ever med några av världens bästa pojkar på fredagen :) Var helt sanslöst kul! Pierres kusin Fidde stod bakom mig hela tiden och liksom "skuffade runt" mig och jag fattade ingenting förrän resten av grabbarna förklarade att han agerade sköld och tog alla armbågar, knuffar osv som jag annars fått i ryggen och sidorna. HAHA :'D

Hammerfall var helt awesome! Vilket jävla tryck alltså.. Har definitivt fått mersmak, både för hammerfall men för konserter överhuvudtaget också.

På lördagen följde jag med ut i ingenstans för att gå på Pierres systers födelsedagskalas. Det var riiiktigt najs, jag hängde mest med "the elderly" haha. Awesome människor faktiskt. Fick flasha min inkrubbing och blev haffad av Pierres plastmoster som beundrade halsgaddningen :3 jag blir löjligt lycklig när dom äldre vuxna ger mig komplimanger för body modsen. Det ger mig liksom lite ökat hopp för mänsklighetens trångsynthet.

På söndagen mådde jag bara piss piss och mer piss.

I måndags fyllde Pierre år och då blev det födelsedagsfika med räkmackor och pannkakstårta :3

Och nu då?
Vaknar med ett leende på läpparna. Tittar ut genom fönstret och solen skiner. Dricker mitt svarta guld och riktigt känner hur våren är på ingående.
Livet har sina ups n' downs. Simple as that.

Har spenderat de senaste dagarna med mina pojkar, och dom har verkligen fått mig på bättre humör. Förutom att bli kittlad, upplyft, sönderkramad, agerat förrymt fruntimmer (Teddiii: "Varför är hon inte i köket..??!") och fått lite matlagningslektioner så har humöret sakta men säkert knagglat sig uppåt och nu känner jag bara varm brummande lycka inombords.


19:15
Hela dagen har varit fabulös och .. nej det var nog bara det. Den har varit fantastisk trots dess enkelhet och den verkar fortsätta vara/bli lika bra. Jag är lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback