Dreams come true

Haft två helt awesome dagar! Igår åkte jag hem till Pierre dit Batte även kom, vi blev bjudna på en asgod kycklingsallad med vitlöksbröd medans hans föräldrar berättade roliga bilhistorier om folk som kört mot mötande trafik och liknande, och senare åkte grabbarna och jag hem till mig och sov över till idag. Det har flummats, spelats, pratats och stojats som bara den (och givetvis lyckades Pierre inviga även Batte till den onda cirkeln som går ut på att plåga livet ur mig.. Nu är dom inte bara två utan TRE som håller fast, nyper och kittlar mig vid de "bäst lämpade" tillfällena...)

Man blir för övrigt lite skadad av att umgås så mycket med heltokiga grabbar. Som om det inte var illa nog att Tjockis STÄNDIGT drar sexskämt och lyckas referera 90% av allt jag säger till dundersnuskiga saker så har jag nu under två dagar fått bevittna hur Batte lite nu och då börjar rulla på höfterna (illustrerade med stor inlevelse hur man som kille gör "helikoptern" - dock påklädd) medan han högljutt sjungit:
"I min roooosa helikopter vill jag flyyyyga in i diiiig"
...Man blir så skadad och flummig att Twinbrain helt seriöst frågade mig under vårt chattande för en stund sen om jag var full. HAHAHA. Voj voj alltså.


Idag fick jag för övrigt bevis på att det inte alltid går illa när man tar ett samtal face to face istället för att fega ur, skjuta upp och tillsist skicka ett chicken-shit-sms. Min konflikträdsla måste bottna i att jag helt enkelt inte kunnat ha vanliga förbaskade samtal förr utan att folk ballat ur och gjort en höna av ett ägg. Idag blev det istället liksom.. något asbra av att jag sköt undan konflikträdslan. Det belönade sig kan man väl nästan säga. Oh so happy :]


Avslutar med en fin liten bild ritad av The Oatmeal
som får illustrera hur mycket jag tycker om mina vänner :3
aw ♥ that's so cute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback