Relaxa

Efter två dagars flyttstädning är Simons lägenhet äntligen färdig! Jag har lyckats dra på mig brännblåsor på de mest obekväma ställena, och mina fötter bultar. Men det var värt det! Det var otroligt trevligt och MYCKET prat mellan mig och mina bröder :)
Dock känns det jätteledsamt att det nu kommer vara 3 och inte 2 av mina syskon som bor ända bort i Örebro :(

Nu sitter jag här, halvtrött. Försökte lägga mig innan men kunde inte somna.

Har även upptäckt att medan Charlie rynkar på nosen åt räkor (?!) så blir hon sjövild och skitjobbig ifall man öppnar en burk oliver. Både oliverna och spadet är tydligen helt otroligt gott. Galna lilla knäppis-kisse.


Kommentarer
Postat av: Högberg

cleo gillar oxåp oliver. o isbergsallad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback